Home » Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@telefoononderdeleneemnes.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

Reactie plaatsen

Reacties

Anoniem
3 maanden geleden

Dit bedrijf is niet meer aangesloten bij het webwinkel keurmerk zoals heel mooi op de site staat vermeld.

H.Brouwer
3 maanden geleden

Ik ben ook zeer slecht te spreken over dit bedrijf en hun werkwijze. Telefoon iPhone 8 plus besteld, er stond inderdaad niet duidelijk bij dat deze refurbished was. Telefoon ging bij batterij 60% al uit. Terug gestuurd. Blijkt dat er valschade is geconstateerd. Bij ons niet bekend. We kregen foto's van een beschadigd toestel. Was deze van ons? Telefoon werd niet gerepareerd maar gelijk naar ons teruggestuurd. En vervolgens heeft de telefoon het niet meer gedaan. Telefoononderdelen Eemnes belt niet terug en antwoord niet op mails. Ik wacht nog steeds keurig op een antwoord

Anoniem
5 maanden geleden

Ik had via bol.com de iPhone X besteld. Had verder niet gekeken naar de verkoper, er stond bovenin Apple in beeld. Ook stond er niet vermeld dat de telefoon refurbished was, ik ging er dus vanuit dat deze nieuw zou zijn, gezien de prijs. De telefoon kwam binnen in een niet-origineel, wit doosje. De plaklaagjes op de telefoon zagen er onzorgvuldig opgeplakt uit en het doosje leek vies van binnen. Ook geen oortjes bij gekregen. Om al deze redenen gaat de telefoon terug.

Philip Kappen
6 maanden geleden

Verzoek btw factuur en klacht over niet meegeleverd onderdeel
philipen dominica kappen
Do 29-10-2020 18:41
Goedenavond,

Ik heb via bol.com een Apple iphone 8 -64GB - Refurbished - space grey bij jullie besteld. Ik zou hiervan graag een btw-factuur van jullie ontvangen.

Daarnaast zouden er EarPods met mini-jack aansluiting meegeleverd zijn maar dit is niet het geval. Kunnen deze nageleverd worden? Mijn adresgegevens: Philip Kappen, Beatrixstraat 3, 5161 HR Sprang Capelle.

Bij voorbaat dank.

Vriendelijke groet,

Philip Kappen

Elle Huijberts
9 maanden geleden

Geachte heer/mevrouw,

18 juni heb ik een bestelling (3556) geplaatst. In de tussentijd heb ik nog via app contact met u gehad omdat deze niet was ontvangen en het onderdeel zou opnieuw opgestuurd worden. Na dat bericht kan ik u niet meer bereiken. En iK wacht nog steeds op mijn onderdeel. Mocht dit niet lukken zie ik graag mijn geld terug.

In afwachting van uw antwoord.

Mvg,
Elle Huijberts