Home » Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@telefoononderdeleneemnes.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

Reactie plaatsen

Reacties

Elle Huijberts
3 maanden geleden

Geachte heer/mevrouw,

18 juni heb ik een bestelling (3556) geplaatst. In de tussentijd heb ik nog via app contact met u gehad omdat deze niet was ontvangen en het onderdeel zou opnieuw opgestuurd worden. Na dat bericht kan ik u niet meer bereiken. En iK wacht nog steeds op mijn onderdeel. Mocht dit niet lukken zie ik graag mijn geld terug.

In afwachting van uw antwoord.

Mvg,
Elle Huijberts